sobota, 20 sierpnia 2011

Po tygodniowej przerwie.

Wreszcie udało mi się naprawić dostęp  do internetu.  Przez cały tydzień była sama nerwówka , to internet siadł, to pralka zaczęła nawalać .
Całe szczęście, że udało mi się to wszystko pokonać i w końcu jestem. Zrobiłam moje drugie LO na wyzwanie w SCRAPCAFE  


Ciężko dość było bo aż sześć wytycznych trzeba spełnić:
- LO 
- rozetka
- coś turkusowego ( u mnie gwiazdeczki)
- cytat ( słowo radość)
- użycie kwiatków
- i coś co zwisa ( u mnie serduszko)

Myślę , że spełniłam wszystkie wymogi. 



Bardzo dziękuje wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko.

10 komentarzy:

  1. pięknie skomponowałaś ten scrap i te kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest, bardzo ładnie w słońcu wygląda :)
    Jeśli to blogger nie pozwala porpawnie zdjęć wstawić (pionowo) to poradzę Ci gdy mi się to zdaża to poprawiam je w photoshopie, należy zdjęcie obrózić w programi do obróbki zdjęć i zapisać zmiany, to zawsze pomaga. Jeśli mogę Ci w tym pomóc to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje Ci Asiu za podpowiedź w sprawie zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki i kompozycja kwiatowa :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszedł ten scarp!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny scrap. Dziękujemy za udział w 3 wyzwaniu Scrapcafe i życzymy powodzenia w losowaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pieknie i radosnie
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny! Kolory zgranie idealnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń